You, the petitioner
92be8ba5 8cfa 4de5 93ca c6a448838a62

Compenseer het abonnementsgeld voor de badgasten van zwembad Hoogkerk

53 signatures

Compensatie voor abonnementsgeld zwemseizoen 2019. Abonnementhouders constateren dat het zwembad Hoogkerk te weinig open is geweest voor de mensen en dus ook abonnementhouders. Ook is er slechte communicatie naar de badgasten toe.

Petition

We

Abbonementhouders en badgasten van het Hoogkerk zwembad

establish that:

• Dat het zwembad nalatig is met informatie.
  • In mei hebben we het zwembad vaak gesloten gevonden.
  • Er was te weinig personeel, was de reden.
  • Hiervoor waren aangepaste openingstijden in het leven geroepen.
  • Dit werd pas bekend na de voorverkoop en tijdens de eerste week van het zwemseizoen.
  • In juni waren er nog steeds speciale openingstijden, waardoor er veel gedupeerd bleven en niet op de tijden konden zwemmen zoals ze in voorgaande jaren dat wel konden.

and request

• Dat zwembad Hoogkerk beter met zijn badgasten gaat communiceren.
  • Dat de gedupeerde abonnementhouders een tegemoetkoming krijgen.
  • Ook hopen wij dat het zwembad niet weer zomaar midden op de dag dicht gaat (dit is een aantal keer gebeurd zonder personeelstekort) en dit alleen met een bordje bij de ingang meldt.

Sign this petition

We e-mail you a link to confirm your signature. Your data will not be shared with third parties and remains with the Stichting Petities.nl. Your name and place of residence will only appear if you choose this. Read more about this in our privacy statement.

Addressed to:
Groningen